coromandel 2 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu coromandel 2 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

coromandel 2

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

22 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Vanmorgen eerst verhuist naar n kamer met n stapelbed.
Gezellig met de andere gasten onntbeten aan de lange tafel.
We wilden vandaag toch gaan fietsen ,gratis te leen...3 met n lekke band, 2 met n los zadel 1met kapotte rem en 1 met n vastzittend wiel kortom non suitable daar had nog niemand ovdr geklaagd zei linda, nou bij fez.
Dan maar aan de wandel. Het was wel wat regen
achtig, maardat mag de pret niet drukken
En zo lijkt het helemaal op n tropisch regrnwouf.
We bleven maar de berg oplopen....ja dan willen we terug de aanwijsbordjes bleven ook maar achterwege, na twee uur lopen ...hadden we er maar50 minuten opzitten. De heenweg was mooi en de tterugweg ook en ja die was 5minuten!
Bij de fotos zoek theo, op het punt waar hij zi, ik ga niet verder.
Hoe drink je koffie zonder beker.
Na gedane arbeid is het goed rusten.

• 22 Februari 2014 - 14:10

Marloes:

Het is niet moeilijk raden welk tekstje bij welke foto hoort :)
    Gisteren kwam mijn patient speciaal met een kaartje van Nieuw Zeeland op spreekuur omdat ik maandag had gezegd dat ik niet precies wist hoe het zat met die eilanden, en waar jullie nu waren. Hij had er zelf jaren gewoond en kwam het me uit leggen! Lief he.