coromandel3 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu coromandel3 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

coromandel3

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

22 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Allereest appollogize voor het verslag van gisteren, ik zal niet meer schrijven nadat ik n fles bier op heb. Al valt het ook niet mee om op de telefoon te schrijven. We wisten ook niet zeker of de fotos verzonden waren het was n heel gedoe.

We vinden jullie reacties erg leuk.
Vandaag willen we n wandeling maken naar n heel leu k baaitje en wat zwemmen in de zee.

• 23 Februari 2014 - 09:24

Marloes:

Whaha, mam! Ik dacht dat alle spelfouten gewoon door de afstand kwamen, blijkt dat je een zatlapje bent!

• 23 Februari 2014 - 18:08

Jet:

Hallo luitjes,
    Kllinkt als echt vakantie, heerlijk! Hier ook heel mooi weer, met pap en mam buiten in het zonnetje vlaai gegeten, 12 graden (wel vest aan!)

• 23 Februari 2014 - 21:23

MS:

Veel plezier nog, geniet ervan!