Tauranga - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu Tauranga - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

Tauranga

Door: Theo en petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

26 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Alle goeie dingen in drieen...
Omdat we zo n leuke dag hebben gehad schrijf ik nog eens
Gisteren hebben we fiets weer opgepakt en zijn we naar hotwaterbeach gegaan bergje op bergje af het ging steeds beter.
aangekomen op het strand zagen we niemand... in de verte wel n hele kluit daar moesten we zijn.
allemaal mensen met schoppen aan het graven. We stonden even te kijken en branden onze voeten... ik mocht wel even n kuiltje uitprobern.... het was er geen van n duitser, maar mn kont paste er precies in en ja het was lekker warm water. Hoe is het mogelijk? Met de vloed liep alles weer vol koud water. We moesten toch weer terug, want we hadden nog n bootreisje tegoed. Konden we alles nog eens van de andere kant zien. We vlogen soms over het water en gingen grotten in kwamen bij cathederal cove en pee mocht nog even snorkelen.
We hadden ons goed in gesmeerd met factor 30 maar dat mocht niet baten verbrand...

vanmorgen zijn we vertrokken naar Tauranga , we konden het niet laten en zijn mount Maunganui opgeklommen.....
morgen gaan we naar Rotorua ...

• 26 Februari 2014 - 18:59

Mariet:

Hallo Petra en Theo,

Klinkt erg leuk allemaal, en mooie foto`s.
    Kon ik er maar even bij zijn !!!!!
    Geniet van alle nieuwe indrukken en van elkaar.

Groetjes Mariet

• 27 Februari 2014 - 21:15

Nel:

Hallo Theo en Petra,

Mooi allemaal, leuk om het zo te volgen.
    Heel veel reisplezier nog en geniet ervan.

Groetjes Nel