hopewell lodge - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu hopewell lodge - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

hopewell lodge

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

04 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

nu kan ik achter de computer schrijven, er zijn alweer twee verslagen weg...
nou daar gaat ie weer
gistern zijn we op het zuidereiland aangekomen. we hebben een nachtje in Wellington geslapen en er alleen maar gezien dat ze daar een oplossing hebben voor de rokers ze hebben daar de voorwand van het cafee naar achteren geplaatst en dan een bar met kachel buiten!
het leek ons een mooie stad, maar we moesten weer vroeg op om de ferry te halen. het zal wel bij de zee horen, maar we moesten weer eens door de hoge golven. dat op zo'n groot schip en voorop, was weer een hele atractie opzich. na precies 3 uur en 10 min. kwamen we aan in Picton. daar moesten we met de watertaxi, de auto en nog eens met een bootje en toen waren we op hopewell lodge, zoek op google, dan zie je hoe mooi het hier is.
ook hier heb je rare vogels en we hebben het eerste "wild" gezien een dooie opossum!
we kunnen hier mountenbiken, kajakken vissen, mosselen rapen, wandelen en ook helemaal niks.
nou heel veel groetjes met af en toe n drup regen.

• 04 Maart 2014 - 23:21

Mira:

Hallo buren, nou dat klinkt allemaal mooi en exotisch hoor. En heel sportief! Leuk om jullie avonturen via deze site te volgen. Vandaag kwam jullie kaart trouwens (al) aan, met bijzondere vogels erop, dank! Geniet er maar lekker van, en als jullie thuiskomen over een paar weken is het hier vast helemaal voorjaar, goed geregeld ;-). Veel groeten,
    mira

• 05 Maart 2014 - 00:06

Maria:

Bedankt voor jullie kaart. Jullie zullen de Kea wel zien. De kiwi zal moeilijk worden laat zich alleen in de nacht zien.
    Leuk de verslagen te lezen ik kijk al uit naar het volgende verslag
    fijne tijd met mooi weer
    Maria

• 11 Maart 2014 - 10:03

Marco:

leuk om te lezen dat julie het naar jullie zin hebben daar.
    De verslagen met fotoos zijn leuk om te zien.
    Nog een fijne vakantie groetjes
    marco & saskia