Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

Nelson

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

07 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Nelson

We hebben ons paradijsje weer verlaten.
(al zaten er iets te veel duitsers)
Ik vond het gisteren toch nodig dat we n keertje gingen kanoen, en heb theo zover gekregen dat hij mee ging. Gelukkig is alles goed gegaan, maar bij dat zweert theo dat hij het nooooit meer doet, alles deed zeer rug armen schouders! Ja, je moet er wat voor over hebben, maar mooi was het wel zo tussen de bergen door met n kano.
Zo hebben we ons daar toch nog twee uur per dag ingespannen.
Oh, het was er zo heerlijk, we hadden ook nog mosselavkond, gratis mosselen eten voor iedereen er werden drie grote ketels gekookt! Heerlijke grote mosselen in n groene schelp.
Gisteren had de buurman ook nog oesters geraapt bij laag tij n hele emmer vol...ook lekker.
We hadden ook nog ons eigen visje kunnen vangen maar dat hebben we maar niet gedaan.
Vanmorgen zijn we met de watertaxi weer weg gegaan met nog n dikke knuffel voor Lynley , ik hoop dat ik haar niet aangestoken heb, want ik ben wel flink verkouden geworden en theo ook.
Alles gaat toch door ....morgen gaan we naar louis en ine mn neef en vrouw. We hebben ze gisteren gesproken, ze vinden het heel leuk dat we komen, alleen ze zijn net verhuisd en ze wonen nog in n shelter...en de spullen moeten nog komen.... Ze hebben ook geen internet, dus over n paar dagen horen jullie weer van ons.
Heel zonnige groetjes.

• 07 Maart 2014 - 09:10

Maria:

weer met plezier jullie verslag gelezen. Ben ik ook weer een beetje in NZ.
    fijne tijd bij jullie familie

• 07 Maart 2014 - 13:02

Harma:

Hee Petra/Theo,

Nou jullie zijn nogal actief, maar ja met zoveel mosselen eten lukt het ook wel om de energie erin te houden.
    Jullie zitten nu aan de waterige kant, afblussen van al die vulkanen :-)

Geniet er nog maar even van en doe wel rustig aan.
    dank voor jullie kaart !

groetjes ...