coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

coromandel

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

21 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Coromandel

We moesten vanmorgen weer vroeg op om 7.50u de bus te halen.
Na ons bordje cornflakes (ja wr zijn echte backpackers) de berg afgerold en het busstan gevonden naast de slytower.
Het duurde even voor we auckland uit waren, maar toen zagen we al snel het hobbit landschap.
Na Thames werd de weg nog mooier langs de kust.
Wel n bit windy zoals de schaufeur zei, maar niemad werd missrlijk.
We werfen fijn voor de deur afgezet en werfen welkom geheten door linda
Alleen vond zei het een ilusie dat we naar fletscher bay konden fietsen.
Ze had wel een ander idee, we konden ons laten brengen voor100dollar enkele reis.... Terug moesten we maar iemand zien te charteren...dat was voor theo iets te veel avontuur. Nu blijven we hier n extrs nachtje slapen in n stapelelbed! Ja, we zijn toch echte backpackers, we hebben vandaag ook zelf gekookt. O, ja we hebben vanmiddag ook nog n fijne wandeling gemaakt en n dikke kaikora gezien (is een boom) we moedyrn toen wel eerst fe voeten vegen voor we het bos ingingen.
Rare lui....echte tegenvoeters soms denken we dat we op de kop lopen.

• 21 Februari 2014 - 10:01

Stephan:

haha, klein mannetje op die foto! en leuk verhaal.

• 21 Februari 2014 - 10:48

Erik:

Zet er ook eens een paar mooie foto,s bij fijne reis nog.