queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

queenstown

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

13 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

We zijn gisterwn in het vermaarde Queenstown aangekomen. Eindelijk weer in de bewoonde wereld met de drukte die daar bij hoort. We zijn uit n druilerig regenwoud vertrokken en moesten door deHaastpas halverwegehalverwege scheen ineens de zon was de omgeving droog en dor en ging het water van de rivier de andere kant op.
We kwamen langs prachtige meren en mochten op tijd uit de bus voor n plas n lunch n waterval of n foto.
Hier is het beroemd om de meest extreme sporten,maar de meesten gaan toch voor de in Queenstowon wereldberoemde hamburger! Je moet er minstens een half uur voor in de rij staan. Gisteren hadden we daar geen zin in. We kregen in de kroeg n.l een free bowl of fries! N grote kom frieten! Daar hadden genoeg mee gegeten.
Vandaag dan maar gezond en ons toch maar gewaagd aan die hamburger!
Niet nadat we n fikse wandeling hadden gemaakt in de regen, naar de berg, we zijn tot de sadlebag gegaan de summit was ons toch wat te hoog.
Morgen gaan we naar de Milfordsouns.
Toch nog n knipoog van de zon.