whitianga - Reisverslag uit Te Haroto, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu whitianga - Reisverslag uit Te Haroto, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

whitianga

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

24 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Te Haroto

We zijn verhuist, vanmorgen op t busje moeten wachten. Nog even sightseing door coromandel en hop de berg op, als n slak en dan met 120 ervanaf....
we werken hier goed aan onze conditie, we hebben al veel gewandeld en vandaag ook gefietst. 20km naar hotwater beach, dat moet toch te doenzijn?
Na het pontje 4x de berg op en af te zijn gegaan, te weten of het de goede was zijn we maar naar Coockbeach gegaan en heb ik heerlijk gezwommen in de zee. Daarna zijn we nog naar shakespearesrots gegaan en het laatste stuk maar gelopen. Daar kregen we nog gratis geschiedenisles en we weten nu alles van Abel Tasman James Coock!
We hebben wat moeite met wifi hier.
we zitten hier trouwens erg mooi, uitzicht op zee en n leuk huis er zijn 4 kamers met n giga huiskamer en n aparte keuken.
we koken nu steeds zelf, maar ook dat is niet echt goedkoop, vooral de groente en het fruit zijn duur. Hier hebben we wel n echte supermarkt gevonden. Daar werden we hebberig van, krijg alles maar eens mee in een rugzak op de fiets!! Het bier ging mee het water niet! Dan gaan we er nu maar een op jullie nemen. Proost.

• 24 Februari 2014 - 09:32

Anja:

Hoi T&P,
    Wat een verhalen allemaal. Petra, ik zou het maar bij de koffie of water houden als ik jou was :-)
    Foto's zijn ook erg mooi, vooral die hele grote boom.
    Wel een hele onderneming hoor wat jullie doen
    Fijne vakantie verder en ik hou jullie in de gaten
    XXX Anja

• 24 Februari 2014 - 10:48

Maria:

het klinkt geweldig! op de fiets aan de andere kant van de wereld met je boodschappen in een rugzak en dan in zo'n mooie natuur!

• 24 Februari 2014 - 17:59

Jet:

Tip: volg/vraag de Israelische backpackers, weten altijd het goedkoopste te vinden! (en die weten het vaak dan weer van de Nederlanders!!) ik spreek uit ervaring!
    Groetjes maar weer, Jet