rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

rotorua

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

28 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Daar zin we weer.. gisteren zijn we aangekomen inRotorua we roken het al van verre de rotte eierlucht. We wonen vlak naast n vulkanisch park. Waar de stoom uitverschillende gaten komt.
welhebben we hier in het hostel de luxe kamer...eigen badkamer tv en n koelkast! Net n echt hotel.
we hebben even rustig aan gedaan en vandaag weer flink geld uitgegeven.
vanmorgen zijn we naar n vulkaniscj atractiepark geweest...eerst hebben we naar de bubbelende modder gekeken daarna naar de geizer ze stoppen er waspoeder in dn dan gaat hij spuiten! Gukkig hoorde er ook nog n fantastisch park bij waar we de mooiste kleuren van van vulkanen hebben gezien.
Vanavond gaan we bij de maori hangi eten.
Verder beginnen we al aardig te wennen, alleen zaten we gisteren toch in de zon in de bus ...we reden naar het zuiden dan moest de zonrechts staan was het toch de andere kant!
Het volgende bericht komt uit Taupo.
Warme groetjes.

• 28 Februari 2014 - 14:48

Toos:

Hallo buurtjes,

Jullie vermaken je uitsteken al ik zo de reisverslagen lees. Dat worden vast weer hele verhalen als jullie weer thuis zijn. Maak maar goed veel foto's dan heb je naderhand ook nog veel om te genieten. Doe wel voorzichtig aan en kom heelhuids terug.
    Geniet lekker verder en doe alles wat jullie kunnen doen.

Groeten,

Toos en Henk-Jan