taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van petra en theo - WaarBenJij.nu

taupo

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra en theo

01 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

We zijn vanmorgen weer de de bus ingestapt en hier in Taupo aangekomen. We moesten wel wat verder lopen wa t de iron man werd gezwommen3,8km. Gefietst180 km. En dan nog de marathon gelopen onze buurman heeft er 9 uur over gedaan!
Nou wij zijn via de natuur spa naar de huka fals gelopen, als opwarmertje voor morgen, dan gaan we de Tongaria crossing lopen. We zien de Tongaria vanaf ons balkon liggen aan de overkant van het meer.
Het moet de mooiste wandelling van de wereld zijn...maar ja die hebben we al verschillende keren gelopen

Gisteren bij de Maori was toch ook wel leuk , we spreken nu vloeiend Maori en kunnen de Hakka dansen!
Hopelijk zijn we morgen niet in de krater gevallen..
alweer hele zonnige groetjes van n goed verkleurde theo en petr

• 01 Maart 2014 - 11:37

Stephan:

Mooie waterval! Veel wandelplezier morgen!

• 01 Maart 2014 - 17:23

Erik:

Ruben heeft de kaart al ontvangen groejes en geniet ze